Cuma, Temmuz 28, 2006

Is Geyikleri

Pino gayet sakin bir sekilde anlatmis basindan gecen abukluklari. Benzer geyik sorulara ben de maruz kaliyorum. Genellikle sadece basimi sallamak ve gulumsemekle gecistirsem de icimden gecenler parantez icinde belirttiklerim gibi oluyor.

"Ne? Haftada sadece 6 saat mi ders anlatiyon? Diger zamanlarda ne yapiyon? Peki yazlari niye maas veriyorlar sana? Ders mi var?"
(Dersten sonra pisti oynuyom, Internet'te takiliyom, bi de ara sira kahve iciyom anasini satiiim. Ne yapcam, calisiyom... Hem is sabah 9 aksam 5 degil ki... Bunun cumartesi pazari var, gece yarisini gecmesi var, yaz tatili olmamasi var. Arastirmalara sponsor bul, para pesinde kos, makale yaz, ogrencilerin agiz kokusunu cek... Yok canim calismiyorum ben, havadan para kazaniyom.)

"Simdi makale yazinca ne oluyo?"
(Elinin koru oluyo. Yaptiklarimizin sonucunu bilim dunyasiyla paylasiyoruz... Hayir, her yaptigimizi sirketler urun yapmiyor. Evet, urun olmasa da bir degeri var. Benim yaptiklarimi baskasi ilerletebilir. Hayir, bu isten zengin olunmaz. Evet, seni biraz asar, takma kafana... Can sIkIntIsIndan yazi yaziyorum varsay...)

"Simdi butun isi ogrenciler yapiyor, sen de adini mi koyuyorsun yayinlara?"
(Aynen... Ogrencilere vahiy iniyor, sunu bunu soyle boyle yap diye. Sonra oturup kendiliklerinden is yapiyorlar. Sonra ben son anda gidip adimi ekliyorum. Boylece butun krediyi ben topluyorum. Embelek seni...)

Ama en guzeli:
"Hala bitmedi mi okul?"
(Yok guzelim, bitmedi. Aslinda sen de biraz ucundan kosesinden tutsaydin okulun fena olmazdi ama... Neyse, saglik olsun.)

Diyeceksiniz simdi ne halt ediyorsun? Valla oglen yemegi yerken yazdim, son lokmami simdi yuttum. Klavyeden kirintilari toplayayim, isime geri donuyorum.

4 Yorum:

Blogger ycurl dedi ki...

Yirmi yil sonra bu yazdigini okudugunda ne dusunecegini cok merak ediyorum :) Biliyorum senin isin kolay degil hele tenure olana kadar. Ama tenure aldiktan sonra bu yazdiklarin eminim daha azalacaktir. Hala CNN-Forbes'in (emin degilim hangisiydi) yaptigi arastirmada en rahat meslekler listesinde 2.si profesorluktu. Ilki de yazilim muhendisi. Simdi sen o iki kategoride de sayilabilirsin :)) Saka bir yana kolay degil isin ozellikle funding olayinda. Kolay gelsin.

7/28/2006 3:26 ÖS  
Blogger pino dedi ki...

:) ne diyeyim vallahi kolay gelsin hepimize:))))

7/28/2006 3:41 ÖS  
Blogger BGM dedi ki...

Aquanaut, kolay gelsin.. :))
Bu iş geyikleri hiç bitmiyor galiba..

8/01/2006 2:33 ÖÖ  
Anonymous Hande dedi ki...

Ah aptallarla diyaloglar,
omrumden omur alan,
sacima aklar salan
iste o diyaloglar.

8/01/2006 11:28 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Evime Gotur Beni