Çarşamba, Temmuz 26, 2006

Cat'la Cut'un Maceralari

Bugunlerde Cinli bir profesor (Cat diyelim kendisine) ve ogrencisi (ona da Cut diyelim) ile oldukca yakin calisiyorum. Cut, ikinci doktorasini yapan, azimli, ama bir o kadar inatci bir ogrenci. Hocasi Cat, ondan biraz olsun yaka silkmis. "Eti senin kemigi benim" modunda. Yaklasik bir aydir Cut'la basbasa kasiyorduk. Yumurta kapiya dayanmaya basladigindan beridir Cat da katilmaya basladi toplantilarimiza.

Dun sonunda kafadan kopardilar beni. Cut inatla Cat'in dediklerine pekiyi demiyor. Sonunda Cat sinirlendi, yarim Ingilizceleriyle basladilar tartismaya:
Cat: Soyle simdi, daha cok ornek alsan ortalamayi daha iyi hesaplamaz misin?
Cut: Kullandigimiz yonteme bagli.
Ben: (Gulmemek icin kendimi zor tutarak) Ya, isterseniz Cince konusun, onemli degil...
Cat: (Sakince bana) Hayir olmaz. (Sinirlenerek Cut'a) Ne demek yonteme bagli? 1 ornek kotu sonuc verir. Sen bana simdi 1000 ornek de alsak sonuc degismez mi diyorsun?
Cut: Degil ama, kullandigimiz yoneme bagli.
Cat: Pekiyi, o zaman kac ornek en iyi sonuc veriyor. Sifir ornegin daha iyi sonuc verecegini iddia edecek kadar salak olmadigini umuyorum.
Cut: Hayir, yonteme bagli...
Cat: Ben senin hocanim, sen nasil konusuyorsun benimle? (Bana donerek) Ben bu Cut'u iyi taniyorum. Bu boyle takilir kalir arasira... (Cut'a doner) Ben karar veriyorum, daha cok ornek alacaksin, benim dedigimi yapacaksin.

Ben bu dialog sirasinda gulmekten geberecektim neredeyse. Bugun de benzer bir sahne yasandi, ama ilk gunku kadar etkili degildi. Alistim artik.

Bu arada, Cat'in oglu ofisinde bekliyormus. Once bir aradi babasini, babasi da yarim saat sonra gelirim dedi. Sonra 20 dakika sonra bir telefon daha... Cat soruyor: "Bana bir on dakika daha verebilir misin? (Can you give me ten more minutes?)" Cocugun yaniti koparici: "Verememeyi isterdim. (I wish I couldn't!)" Bugun de bu lafa koptum. Umarim cocuk yarina sag cikabilir.

Maceralarin devamini heyecanla bekliyoruz...

3 Yorum:

Blogger tavsan dedi ki...

sana kolayliklar diliyorum hem cinlilerle ingilizce konusarak hem de ozellikle boyle bir ikiliyle calistigin icin:)) bi de cocugun verdigi yanit supermis ya;)

7/28/2006 5:30 ÖÖ  
Blogger suveyda dedi ki...

ne güldüm bende ya.
potansiyel süper:)

10/12/2006 4:58 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

başka yok mu??
çok sevdim ben bu ikiliyi. :)

12/11/2006 10:01 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Evime Gotur Beni